Logged in as Guest, please register | 19 July 2019 - 07:22:13 (348) GMT 1
Users online: 0
 
 
Guests online: 51
Total online: 51
Guestbook
Guestbook
Events
Notification
Messages
Messages
 
Latest Topics
<  Classic Threads  |   Page 1 of 3 | Jump To >> | Goto page 1, 2, 3  Next
Trance.nu - The end
TnuBot
PostPosted: 01 April 2001 - 09:04:00 (419)  Reply with quote
Trance.nu System Role

Karma: 32.25
Posts: 12143
Feel free to discuss this newsitem here!
Back to top
TnuBot is el robocop!
Tommie
PostPosted: 01 April 2001 - 09:05:00 (420)  Reply with quote
T.nu HeadAdmin

Karma: 215.30
Posts: 7083
APRIL FOOLS!! HA HA AHA HA lol got ya!

_________________
.. realized sig-images are for suckers
All productions --- http://trance.tommie.nu/music/
Back to top
Tommie moooo
Chris #19
PostPosted: 01 April 2001 - 09:10:00 (423)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 0.00
Posts: 1
A good one

Cheers



_________________
Chris #19
http://tgradio.x2.nu
Back to top
sirJim
PostPosted: 01 April 2001 - 09:21:00 (431)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 5.00
Posts: 173
Jesus!
you almost got me to vomit in despair..
phui.. I hate april 1st happy

_________________
uplifting t r a n c e
-www.mp3.com/sirJim-
Back to top
KobeBryan
PostPosted: 01 April 2001 - 09:33:00 (439)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 23.25
Posts: 192
Hahaha, good one happy!! Sorry, but ya didn't fool me winkgrin2!!
Back to top
DJOrbit
PostPosted: 01 April 2001 - 09:43:00 (446)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 0.00
Posts: 22
HOLY FUCKING SHIT!!!!! You got me! i was like what the hell is up with those guys!!! LOL!!! that was about the best april joke Ive ever seen.... shit man.... jesus christ! I had a heartbeat of 300 there!!! anyways!! I am wondering if any1 of the swedish people in the crew could try to find some info about whats going on with the swedish trance duo Earthbound..... thanx!

_________________
"Good Music, is a Good Life... Good Life, Is Trance"
Back to top
technodrome
PostPosted: 01 April 2001 - 10:22:00 (473)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 27.45
Posts: 264
WHOLY FUCKING SHIT, YOU GOT ME MEN!!!!!!!!
That was good one!!!!!!!
Back to top
Psycho
PostPosted: 01 April 2001 - 10:59:00 (499)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 31.25
Posts: 1742
that kinda joke should be illegal.
the news tomorrow could be:

"Tommie kills senior raver with bad news" grin2
Back to top
bjorkman
PostPosted: 01 April 2001 - 11:19:00 (513)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 102.10
Posts: 4600
God damn! I had my thoughts that it would be a little joke. But still you are really fucking nervous when you press the news link... I'm very glad it was just a april fools joke! happy
Keep the trance.nu moving forever.


_________________
www.twitter.com/gate42
Back to top
TitBit
PostPosted: 01 April 2001 - 11:29:00 (520)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 34.65
Posts: 35
Wow, I actually thought you didn't like trance anymore... happy but hey, hiphop over trance... neh..
Back to top
Flamejet
PostPosted: 01 April 2001 - 13:24:00 (600)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 7.10
Posts: 13
Where does Tommy live? I'm gonna cut his throat for this!! goddamnit, where's the nearest hospital?? IN STATE OF SEVERE SHOCK!!!
Back to top
asi
PostPosted: 01 April 2001 - 14:11:00 (632)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 27.20
Posts: 284
the longest 30 seconds of my life
shit!

took me that long to realize, I started thinking "where did they go wrong? it's not like they are giving free music illegaly or something like that"


good one
Back to top
Dizmo
PostPosted: 01 April 2001 - 15:22:00 (681)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 34.60
Posts: 2132
moahaha...if you hadn't written that it would be a hiphop site u might had fooled me...but it was a great joke anyway...almost as funny as my "Ferry is coming to Sweden..." grin2

_________________
  --- Dizmo - The Trance.nu Masturbator...
Back to top
mexus
PostPosted: 01 April 2001 - 15:24:00 (683)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 10.25
Posts: 17
I was really scared 4 a moment, but Hip Hop? That didn´t fool me happy
Back to top
Dj_BeatFreak
PostPosted: 01 April 2001 - 15:29:00 (686)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 32.15
Posts: 449
Damn! u want to kill me!?
I almost got a heartattack!
Never do that again!


_________________
Back to top
Display posts from previous:   
All times are GMT + 4 Hours

View next topic
View previous topic
Page 1 of 3 | Click to jump to page >>
Goto page 1, 2, 3  Next
trance.nu Forum Index  |  Classic Threads

Post new topic   Reply to topic


 
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

 



Powered by phpBB