Logged in as Guest, please register | 20 July 2019 - 13:33:00 (606) GMT 1
Users online: 0
 
 
Guests online: 125
Total online: 125
Guestbook
Guestbook
Events
Notification
Messages
Messages
 
Latest Topics
<  Trance.nu suggestions  |   Page 1 of 1 | Jump To >> |
Who is Online feature
Burak14
PostPosted: 10 August 2007 - 08:01:10 (375)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 97.50
Posts: 5665
I was just thinking about this so I wanted to share with everyone.

Wouldn't it be better if we have an online now feature where it shows the list of people who are online instead of having to go through every single users profile and see if they are online or not.


Last edited by Burak14 on 18 November 2007 - 12:53:23 (578); edited 1 time in total
Back to top
lyon810
PostPosted: 10 August 2007 - 08:05:03 (378)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 47.75
Posts: 4602
Burak14 wrote:
I was just thought about this and wanted to share this.

Wouldn't it be better if we have a online now future where it shows the list of people who are online instead of having to go through every single users profile and see if they are online or not


+1 was thinking of this just today. tommie get on it NOW!

so all the feminina's werenmt chekcing out my kickin profile, just checking if I ws online...feel so used
Back to top
lyon810 tune into the special 8 hr event celebrating Progressive Motions tonight on Sense.FM!!!
MissChic
PostPosted: 10 August 2007 - 08:08:07 (380)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 149.10
Posts: 11818
I think you mean feature, not future. puh And yeah, that would be handy. Especially for some of the creepy lurkers on here. hahaha jk lol

_________________
Back to top
MissChic "Truth is on the side of the oppressed."- Malcolm X
lyon810
PostPosted: 10 August 2007 - 08:10:27 (382)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 47.75
Posts: 4602
latinangel wrote:
I think you mean feature, not future. puh And yeah, that would be handy. Especially for some of the creepy lurkers on here. hahaha jk lol


ya, all these girls hitting up my profile, make sme very uncomfortable puh
Back to top
lyon810 tune into the special 8 hr event celebrating Progressive Motions tonight on Sense.FM!!!
XLIINDAAX
PostPosted: 10 August 2007 - 08:15:33 (385)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 61.60
Posts: 8923
lyon810 wrote:
latinangel wrote:
I think you mean feature, not future. puh And yeah, that would be handy. Especially for some of the creepy lurkers on here. hahaha jk lol


ya, all these girls hitting up my profile, make sme very uncomfortable puh



puh manmeat!! you know you like being watched whistling


hahaha

_________________
worshipping
official Tijswhore of t.nu
Back to top
XLIINDAAX i starve for your love..hungry i fall.
lyon810
PostPosted: 10 August 2007 - 08:18:12 (387)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 47.75
Posts: 4602
XLIINDAAX wrote:
lyon810 wrote:
latinangel wrote:
I think you mean feature, not future. puh And yeah, that would be handy. Especially for some of the creepy lurkers on here. hahaha jk lol


ya, all these girls hitting up my profile, make sme very uncomfortable puh



puh manmeat!! you know you like being watched whistling


hahaha


well today its been all u puh

im on my high horse today, must be the sex panther, goes right to my head wink

im really not a cocky person, do it for jokes. but seriously linda, my gf is gonna start to wonder. if only she were real...
Back to top
lyon810 tune into the special 8 hr event celebrating Progressive Motions tonight on Sense.FM!!!
XLIINDAAX
PostPosted: 10 August 2007 - 08:21:00 (389)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 61.60
Posts: 8923
lyon810 wrote:
XLIINDAAX wrote:
lyon810 wrote:
latinangel wrote:
I think you mean feature, not future. puh And yeah, that would be handy. Especially for some of the creepy lurkers on here. hahaha jk lol


ya, all these girls hitting up my profile, make sme very uncomfortable puh



puh manmeat!! you know you like being watched whistling


hahaha


well today its been all u puh

im on my high horse today, must be the sex panther, goes right to my head wink

im really not a cocky person, do it for jokes. but seriously linda, my gf is gonna start to wonder. if only she were real...



your sex panther scent is oozing through my computer....its making me stalk you left right
bahahah i kid i kid, i know your not cocky i am not either
wot?! imaginary girlfriends ftw!! \0/

_________________
worshipping
official Tijswhore of t.nu
Back to top
XLIINDAAX i starve for your love..hungry i fall.
lyon810
PostPosted: 10 August 2007 - 08:22:56 (390)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 47.75
Posts: 4602
lol ok i lied, shes very much real, shes delicious (actual nickname i call her :P)
Back to top
lyon810 tune into the special 8 hr event celebrating Progressive Motions tonight on Sense.FM!!!
MissChic
PostPosted: 10 August 2007 - 08:30:58 (396)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 149.10
Posts: 11818

_________________
Back to top
MissChic "Truth is on the side of the oppressed."- Malcolm X
lyon810
PostPosted: 10 August 2007 - 08:36:37 (400)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 47.75
Posts: 4602
latinangel wrote:


hahaha lol YES!

top drawer!
Back to top
lyon810 tune into the special 8 hr event celebrating Progressive Motions tonight on Sense.FM!!!
Dannie
PostPosted: 30 March 2008 - 17:07:50 (755)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 88.10
Posts: 1186
Or simply just an icon beside everyone's portrait in the forum showing whether you're online or offline. That would simplify the discussions around here. In that way you will know if the users discussing in a keen debate are online and if it's a living thread or if it's dead. Sometimes you want to know if it's worth posting or everyone is gone.
Back to top
Dannie is destroying everything he touches
WebmaN
PostPosted: 30 March 2008 - 21:48:04 (950)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 101.35
Posts: 12759
nah, just the "who is online" feature is good enough. we lost it with the start of V4. would be cool if it could come back indeed.

esp if you want to do some shady stuff.. quick overview to loof if any mod is lurking puh

_________________

whining old men alliance we're all pro
Back to top
WebmaN is
MikeMikhjian
PostPosted: 30 March 2008 - 21:50:49 (951)  Reply with quote
T.nu Member

Karma: 72.40
Posts: 4036
lyon810 wrote:
latinangel wrote:


hahaha lol YES!

top drawer!


haha

_________________
Latest Productions - http://soundcloud.com/mikemikhjian / Got Facebook? - http://www.facebook.com/pages/Mike-Mikhjian/10465483108
Back to top
MikeMikhjian http://www.myspace.com/mikemikhjian
Tommie
PostPosted: 30 March 2008 - 21:54:33 (954)  Reply with quote
T.nu HeadAdmin

Karma: 215.30
Posts: 7083
Aye, not highest on our priority-list atm. But it's deffo something we'll re-introduce. For the time being you can at least check if your friends are online via your friends-page happy

_________________
.. realized sig-images are for suckers
All productions --- http://trance.tommie.nu/music/
Back to top
Tommie moooo
Display posts from previous:   
All times are GMT + 4 Hours

View next topic
View previous topic
Page 1 of 1 | Click to jump to page >>
trance.nu Forum Index  |  Trance.nu suggestions

Post new topic   Reply to topic


 
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

 



Powered by phpBB